Winkelwagen
Toon producten inclusief BTW
: 0
Totaal: €0Bezorgen: €0
NederlandsEnglish

Klantenservice


Wij streven naar de beste service van onze Xeptor klanten. Het is ons doel om u een betere IT-reseller te maken door unieke producten aan te bieden. Deze unieke producten kunt u vinden in deze handige webshop. Het kan voorkomen dat u vragen heeft over Xeptor, de webshop of over een product. Om die reden staan wij elke werkdag van 08:30u tot 17.30u klaar om al uw vragen te beantwoorden.


Veelgestelde vragen


Wellicht kunnen we een aantal vragen direct beantwoorden, zonder dat u hiervoor extra moeite hoeft te doen. Zie hieronder de meest gestelde vragen van onze klanten.



De levertijd voor webshop bestellingen bedraagt 1 tot 2 werkdagen. Bestellingen die vóór 16:00u geplaatst zijn, zullen meestal de volgende werkdag arriveren. U krijgt een verzendbevestiging binnen via het door u opgegeven e-mailadres. In de e-mail kunt u een track & trace link vinden van de vervoerder, waarmee u de laatste status van uw pakket kunt opvragen.

U kunt tevens in uw account kijken bij bestelhistorie. Hier vindt u een overzicht van al uw bestellingen, inclusief de bestelstatus van uw laatste bestelling. Wanneer u een individuele bestelling aanklikt ziet u, naast een compleet overzicht van de bestelling, ook de track & trace informatie.



U kunt een afspraak maken met uw persoonlijke accountmanager om een bestelling af te halen bij ons centrale magazijn.



Nee, u kunt helaas geen privébestellingen bij Xeptor plaatsen. Wij leveren uitsluitend aan IT-hardware resellers op de B2B-markt.



Ja, wij rekenen standaard €15,- verzendkosten per bestelling. Bij grotere bestellingen kan het voorkomen dat op basis van gewicht en pakketomvang hogere verzendkosten worden doorberekend. Uw accountmanager zal u hiervan tijdig op de hoogte stellen.



Nee, naast de (standaard) verzendkosten zijn er geen extra kosten verbonden aan het online bestellen bij Xeptor.



Ja, Xeptor biedt klanten de mogelijkheid om te bestellen op rekening. Wij vragen bedrijven hun eerste bestelling te voldoen via vooruitbetaling. Daarna is het mogelijk om in overleg een kredietrekening te openen bij Xeptor. Wij hanteren een standaard betalingstermijn tussen 14-30 dagen na factuur. Neem contact op met Xeptor via 071 800 14 60 voor meer informatie.



Xeptor hecht waarde aan tevreden klanten. Om die reden krijgen al onze klanten een persoonlijke accountmanager voor advies en begeleiding bij het bestellen van uw producten. Indien u geen persoonlijke accountmanager heeft of u niet meer weet wie deze persoon is, kunt u vrijblijvend contact opnemen via ons algemene telefoonnummer 071 800 14 60.



Xeptor biedt producten in diverse productcondities aan. Hierdoor heeft u als reseller altijd het aanbod dat het beste bij de wens van uw klant(en) past. Wij leveren producten in nieuwe, refurbished en renewed condities aan. Deze condities hebben we gekoppeld aan productcodes. Al onze productcondities hebben de hoogste kwaliteit. Raadpleeg het overzicht van productcondities voor meer gedetailleerde informatie over elke conditie.



Ja, Approved Selection is onze hoogste klasse van refurbished producten. Xeptor verkoopt bewust gebruikte producten om twee hoofdredenen:Het zorgt ervoor dat standaardisatie voor een langere periode mogelijk is, dat scheelt tijd en geld voor uw klanten.De prijs is bijna altijd significant lager dan de originele prijs, dat scheelt geld voor u en uw klanten.

Wij zorgen ervoor dat de gebruikte computers, laptops, monitoren etc. een solide investering zijn voor u. Onze producten zijn grondig getest, zowel van binnen als van buiten. Ook leveren wij tot wel vijf jaar garantie.

Raadpleeg het overzicht van productcondities voor meer gedetailleerde informatie.



Adresgegevens


Xeptor is een Leids IT-bedrijf gevestigd op het volgende adres:


Post- en bezoekadres


Xeptor IT Distribution
Zaalbergweg 9
2314 XS
Leiden


KVK-nummer


28035220 geregistreerd te Leiden, Nederland


BTW-nummer


NL002411635B01


Bekijk hier onze algemene voorwaarden.


Contactgegevens


Hebben wij uw specifieke vraag niet kunnen beantwoorden met de meest gestelde vragen? Neem dan gerust direct contact op met Xeptor. Wij zijn op werkdagen bereikbaar van 08.30u tot 17.30u. Hierbij bieden we diverse mogelijkheden aan die hopelijk passen bij uw contactvoorkeur:


Telefoon


U kunt vrijblijvend telefonisch contact met Xeptor opnemen. Indien u een persoonlijke accountmanager heeft, kunt u zijn of haar directe nummer bellen. Heeft u geen accountmanager? Bel dan het algemene Xeptor nummer op 071 800 14 60.


E-mail


Wilt u liever per e-mail communiceren? Dat is mogelijk. Indien u een persoonlijke accountmanager heeft, kunt u een e-mail versturen naar zijn of haar directe e-mailadres. Heeft u geen accountmanager? Stuur dan een e-mail met uw vraag naar info@xeptor.com.


Livechat


Heeft u echt een dringende vraag? Dan kunt u gebruik maken van onze Livechat. Onze chat operator zit klaar om met u mee te kijken op de webshop óf naar de status van uw laatste bestelling.


Thuiswinkel.org


Heeft onze klantenservice u niet voldoende kunnen helpen? Dan kunt u ook uw klacht voorleggen aan de geschillencommissie Thuiswinkel

Contactformulier


U kunt ook het onderstaande contactformulier invullen


 
 Close   X
Xeptor IT Distribution gebruikt cookies en vergelijkbare technieken om uw bezoek en winkelervaring voor u nog makkelijker en persoonlijker te maken. Door verder gebruik te maken van deze website ga je hiermee akkoord. Raadpleeg onze privacy policy voor meer informatie.